Salgının ciddiyetinin ülkemizde hissedilmeye başlandığı Mart başından itibaren merkez ofisimiz ve tesislerimizde öncelikle hijyen anlamında tedbirler almaya başladık, dezenfeksiyon çalışmalarını başlattık, seyahatleri mümkün mertebe sınırladık, uzaktan görüşmeleri tercih ettik. 16 Mart haftası ile birlikte aksiyon alarak İzmir Merkez ofisini kapattık ve tüm personeli uzaktan çalışma modeline geçirdik, bunun için alt yapı ve yazılım hazırlığımız önceden hazır olduğu için herhangi bir kayıp ve aksaklık yaşamadık.
Ayrıca tesislerimizde de personeli yedeklemek ve teması minimum seviyeye indirmek amacıyla 3 zamanlı vardiya sisteminden 2 zamanlı vardiyaya döndürdük, tüm tesisleri periyodik olarak dezenfekte etmeye başladık, ziyaretçi girişlerini durdurduk, servis sistemlerini değiştirdik. Bu hafta başında tedbirleri bir kademe daha artırarak vardiya ekiplerini de kendi içlerinde ikiye bölerek 14 günlük dönemler halinde dönüşen 2 zamanlı vardiya sistemine geçtik. Kriz planlaması kapsamında bir kademe sonrasını da planlayarak tesislerde personel açığı olması durumunda bir tesisten diğerine eleman kaydırma modelleri ve düzenleri üzerinde çalışıyoruz.